Zarządzanie reputacją marki w sieci
Martwicie się szerzącą w internecie negatywną opinią o waszej firmie czy osobie? Ocenimy wasz obecny stan i zaproponujemy najlepszy sposób jak poprawić swoją reputację. W stosownych przypadkach będziemy starali się usunąć lub zmodyfikować negatywne komentarze. Następnie zapewnimy, aby pozytywne i neutralne wypowiedzi przeważyły te negatywne i sprawiły, że będą one mniej widoczne. Ustawimy kompleksowy monitoring wzmianek o waszej marce, będziemy śledzić wszystkie, informować was o nich i rozwiązywać konkretne sytuacje. W celu poprawy reputacji w internecie przedstawimy także pomysły jak tworzyć dobre treści, które polepszą wizerunek w oczach użytkowników i zapewnią jeszcze większą lojalność dotychczasowych klientów.
Jak wygląda zarządzanie reputacją marki w sieci w praktyce:
Każdy klient ma inny cel, każdy przedstawia nam inne zadania, zatem ich wykonanie wymaga innych strategii, innych rozwiązań. Najczęściej w ramach zarządzania reputacją marki w sieci usuwa się negatywne komentarze na temat firmy, produktu lub usługi z pierwszej strony wyników wyszukiwania za pomocą wyszukiwarki Google. Można to osiągnąć poprzez usuwanie, modyfikowanie (zmniejszenie) czy przesunięcie tego wyniku wyszukiwania do 11 lub niższej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. Co konkretnie robimy w tym celu:
- Usuniemy negatywny komentarz, zapewnimy, by nie było możliwe jego odnalezienie, lub w najgorszym przypadku go zneutralizujemy
- Wzmocnimy pozytywne opinie
- Komentarze neutralne doprowadzimy do poziomu pozytywnego
Dlaczego warto nam zlecić zarządzanie reputacją waszej marki w sieci?
- Niezależność – wszelkich korekt dokonujemy sami, bez ingerencji osob trzecich
- Kompleksowość – nad wszystkimi projektami pracują konsultanci z dziedzin SEO, PPC, serwisów społecznościowych, efektywności gospodarczej, UX i innych branży marketingu internetowego
- Inicjatywa i doświadczenie – przystępujemy do projektowania i stosowania rozwiązań z własnymi koncepcjami i długotrwałymi doświadczeniami
- Elastyczność – nie narzucamy klientowi swoich rozwiązań za wszelką cenę, słuchamy go, konsultujemy z nim dalsze procedury, a swój wkład do dyskusji wnosimy jako niewiążące zalecenia ekspertów
- Perspektywa użytkownika – wszystkie działania kierujemy na ludzi, dlatego bierzemy pod uwagę użyteczność, wydajność biznesu, mechanizmy konwersji i wymagania dla SEO
- Koncepcja – przy projektowaniu rozwiązań myślimy przyszłościowo, dlatego zostawiamy w nich przestrzeń do przyszłego rozwoju
- Uniwersalność – nasze rozwiązania są przedstawiane przejrzyście i czytelnie, są łatwe do wdrożenia i zrozumiałe dla wszystkich stron
- Testowanie – wszystko konsekwentnie testujemy (ręczne i automatyczne testy)
- Kompetencje – jesteśmy profesjonalistami w swojej dziedzinie, a wszyscy nasi pracownicy mają doświadczenie z projektami wszystkich typów i wielkości
-
28 tipov, ako sa stať twitterovým Mirkom Dušínom
27.11.2016Ak nie si vtipný, ani to neskúšaj. Ak nie…