Remarketing
Chcecie dotrzeć ze swoją reklamą do ludzi, którzy już odwiedzili waszą stronę, ale nie podjęli kluczowej decyzji jak na przykład zakup produktu? Remarketing jest właśnie dla was! W niektórych systemach dla oznaczenia remarketingu używa się też pojęcia retargeting.
Oprócz zwykłego wyświetlania reklamy użytkownikom, którzy już wcześniej odwiedzili waszą stronę, możecie skorzystać również z bardziej zaawansowanych metod kierowania.
- Użytkownik wybrał produkt, umieścił go w koszyku, ale nie dokończył zakupu? To szansa, której nie możecie zmarnować.
- Użytkownik przejrzał wszystkie wasze filmy na YouTube? Naprawdę go zainteresowaliście, skorzystajcie z tego.
- Przejrzał wszystkie produkty z jednej kategorii, ale ostatecznie nic nie wybrał? Dowiedzcie się, w czym leży problem. Aby zachęcić klientów do zakupu, możecie na przykład zaoferować im rabat lub inne korzyści, które zmotywują ich do pomyślnego zakończenia transakcji.
- Wykorzystajcie remarketing przy sprzedaży produktów szybko zbywalnych, aby zmotywować wcześniejszych klientów do dalszych zakupów. W końcu czy jest coś cenniejszego niż lojalny klient?
Tworzymy kampanie remarketingowe na Facebooku, w Google AdWords, Seznam Sklik i innych systemach. Zapewnimy jak najbardziej efektywne wykorzystanie waszych finansów i podsumujemy wszystkie wyniki w przejrzystych raportach. Remarketing jest jednym z rodzajów reklamy PPC.
-
10 najciekawszych wykładów na konferencji 3XE Digital Conference Dublin
19.10.2016Czechy są już dla nas za małe, dlatego tym razem…