Reklama display
Chcecie zwiększyć świadomość waszej marki, produktu lub usługi w internecie, bądź przypomnieć o sobie klientom, którzy już was znają? Reklama display jest na to idealnym sposobem. Reklamy mogą przybrać formę tekstu, grafiki (bannery) lub wideo. Ogłoszenia pojawiają się na różnych stronach internetowych, na podstawie ich zawartości. Reklamodawca może wybrać, na jakich stronach chce wyświetlać swoje reklamy, na przykład na podstawie zawartej tematyki lub wybrać konkretne witryny.
Innym sposobem jest kierowanie reklam według zainteresowań i zachowań użytkowników oraz danych demograficznych.
- Chcecie trafić do młodych ludzi, żyjących w Warszawie, którzy są zainteresowani technologią? Świetnie, możemy nakierować działania na nich.
- Chcecie dotrzeć do fanów konkretnego zespołu lub gatunku muzyki? Pokażcie się na YouTube!
- Wiecie, że większość waszych klientów to kobiety w wieku 25-35 lat? Przedstawimy waszą reklamę właśnie im.
Nie macie tych informacji? Nie szkodzi, zbierzemy niezbędne dane i na ich podstawie określimy najlepszą strategię.
W reklamie display zwykle płaci się za każde kliknięcie, od kilkunastu groszy do kilku złotych. Jeśli chcecie przede wszystkim budować świadomość marki, zawsze wybierajcie płatność za każde tysiąc wyświetleń reklamy. Zarządzanie reklamą display odbywa się głównie za pośrednictwem systemu Google Adwords.
Reklama displayowa pojawia się także w działaniach związanych z remarketingiem, czyli wyświetlaniem reklam użytkownikom, którzy już odwiedzili waszą stronę WWW.