Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO)
Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (w skrócie SEO) oznacza zbiór działań, które mają pozytywny i znaczący wpływ na istotne zwiększenie odwiedzalności strony internetowej z naturalnych wyników wyszukiwania przez wyszukiwarki (Google, Seznam.cz itp.)
Jak przeprowadzamy optymalizację dla wyszukiwarek internetowych?
Podstawą każdej skutecznej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek są zazwyczaj następujące elementy:
- Dogłębna analiza słów kluczowych
- Edycja struktury witryny
- Tworzenie nowych stron docelowych dla ogólnych, szczegółowych i long-tail słów kluczowych
- Edycja i optymalizacja treści strony
- Tworzenie etykiet (tagów)
- Edycja linków wewnętrznych
- Wdrożenie linkowania wewnętrzengo
- Regularne umieszczanie linków przychodzących (czynniki off-page)
- Ukierunkowanie odwiedzalności
- Analiza odwiedzalności
- Optymalizacja współczynnika konwersji
- Konsultacja i raportowanie wyników
Dlaczego warto wybrać eVisions?
- Rozumiemy SEO jako część działań marketingowych – łączymy SEO z innymi kanałami marketingowymi, dzięki czemu maksymalizujemy cele klienta
- Niezależność – wszelkich korekt dokonujemy sami, bez ingerencji osób trzecich
- Kompleksowość – nad wszystkimi projektami pracują konsultanci z dziedzin SEO, PPC, serwisów społecznościowych, efektywności gospodarczej, UX i innych branży marketingu internetowego
- Inicjatywa i doświadczenie – przystępujemy do projektowania i stosowania rozwiązań z własnymi koncepcjami i długotrwałymi doświadczeniami
- Elastyczność – nie narzucamy klientowi swoich rozwiązań za wszelką cenę, słuchamy go, konsultujemy z nim dalsze procedury, a swój wkład do dyskusji wnosimy jako niewiążące zalecenia ekspertów
- Perspektywa użytkownika – wszystkie działania kierujemy na ludzi, dlatego bierzemy pod uwagę użyteczność, wydajność biznesu, mechanizmy konwersji i wymagania dla SEO
- Koncepcja – przy projektowaniu rozwiązań myślimy przyszłościowo, dlatego zostawiamy w nich przestrzeń do przyszłego rozwoju
- Uniwersalność – nasze rozwiązania są przedstawiane przejrzyście i czytelnie, są łatwe do wdrożenia i zrozumiałe dla wszystkich stron
- Testowanie – wszystko konsekwentnie testujemy (ręczne i automatyczne testy)
- Kompetencje – jesteśmy profesjonalistami w swojej dziedzinie, a wszyscy nasi pracownicy mają doświadczenie z projektami wszystkich typów i wielkości
Biznesowe modele współpracy:
Biznesowy model współpracy zależy od określonych kluczowych wskaźników efektywności (KPI). Najczęściej używamy:
- Koszty stałe (Fixed Fee)
- Rozliczenie w zależności od powodzenia projektu (Success Fee)
- Koszty stałe + rozliczenie w zależności od powodzenia projektu (Fixed + Success Fee)
- Wynagrodzenie godzinowe (Hourly Fee)
SEO na rynkach zagranicznych:
- Słowacja
- Wielka Brytania, USA, Australia, ponadnarodowy rynek amerykańsko-brytyjski
- Niemcy, Austria, Szwajcaria
- Rosja, Ukraina, byłe ziemie Związku Radzieckiego
- Francja
Profesjonalny nadzór nad lokalnymi agencjami oferujemy dla:
- Węgry
- Rumunia
- Włochy
- Brazylia, Hiszpania
-
8 najlepszych wykładów na konferencji Learn Inbound
23.11.2016Oprócz udziału w 3XE Digital Conference w Dublinie, zdecydowaliśmy się…
-
10 najciekawszych wykładów na konferencji 3XE Digital Conference Dublin
19.10.2016Czechy są już dla nas za małe, dlatego tym razem…