Kierowanie według zainteresowań odbiorców
Reklamę kierowaną według zainteresowań odbiorców wybiera się zwykle, gdy kampania koncentruje się na konkretnej grupie ludzi, np. którzy są zainteresowani danym produktem lub służbą. Kierowanie według zainteresowań jest wykorzystywane głównie w płatnych reklamach w Google Adwords, czy czeskim Sklik od wyszukiwarki Seznam. Dzięki tym narzędziom można dotrzeć do użytkowników na podstawie ich zainteresowań, podczas przeglądania stron internetowych, aplikacji, kanałów, filmów i materiałów na YouTube. Kategorii, na które można kierować reklamę, jest wiele – od mody, przez finanse do sportu czy branży motoryzacyjnej.
-
8 najlepszych wykładów na konferencji Learn Inbound
23.11.2016Oprócz udziału w 3XE Digital Conference w Dublinie, zdecydowaliśmy się…
-
15 + 1 wskazówek dla skutecznego e-mail marketingu
13.10.2016Klienci otwierają średnio mniej niż jedną trzecią e-maili, a tylko…