Kierowanie
Jest to wybranie pewnej grupy ludzi na podstawie określonych parametrów, które są wykorzystywane w formułowaniu strategii i kampanii. W marketingu online stosuje się kilka metod kierowania, na przykład: kierowanie na lokalizacje geograficzne, kierowanie według zainteresowań odbiorców, kierowanie kontekstowe, kierowanie na grupę docelową, kierowanie demograficzne, kierowanie na słowa kluczowe, kierowanie na odbiorców itp. Metody kierowania są dobierane w zależności od tego, w jaki sposób chcemy do danej grupy dotrzeć lub jak ją zainteresować. Kierowanie to ważny czynnik, który określa, na kogo zamierzyć daną kampanię.
-
8 najlepszych wykładów na konferencji Learn Inbound
23.11.2016Oprócz udziału w 3XE Digital Conference w Dublinie, zdecydowaliśmy się…
-
10 najciekawszych wykładów na konferencji 3XE Digital Conference Dublin
19.10.2016Czechy są już dla nas za małe, dlatego tym razem…
-
15 + 1 wskazówek dla skutecznego e-mail marketingu
13.10.2016Klienci otwierają średnio mniej niż jedną trzecią e-maili, a tylko…
-
Świąteczne reklamy, które chwycą Was za serce
23.12.2015Czas świąt Bożego Narodzenia to nie tylko wielkie przygotowania do…