Analityka internetowa
Monitorowanie ruchu na stronie jest bardzo ważne, ponieważ na podstawie aktywności można opracować strategię marketingową. Korzystając z jednorazowych dogłębnych analiz oraz monitorowania długoterminowego znajdziemy odpowiedzi na kluczowe pytania biznesowe.
W czym pomoże wam analityka internetowa?
- Zwiększyć przychody i zmniejszyć koszty
- Prawidłowo wyznaczyć i wymiernie ocenić cele biznesowe
- Podjąć właściwe decyzje
- Znaleźć nowe możliwości handlowe
- Dodać poszczególne kanały marketingowe
- Poznać grupę docelową, jej wymagania, potrzeby, nawyki zakupowe
- Wykryć słabości bieżącej witryny
- Zobaczyć szerszy kontekst
- Właściwie ocenić dane
- Zwyższyć skuteczność handlową
- Odróżnić skuteczne działania marketingowe od tych nieefektywnych
Dowiedzcie się, jak zachowują się użytkownicy na waszej stronie internetowej, jak się orientują, co ich interesuje, ile czasu spędzają w danym miejscu, z jakich źródeł do was trafiają i dlaczego. Dzięki temu będziecie mogli lepiej pracować z grupą docelową i dać jej dokładnie to, czego oczekuje. Gruntowne analizy internetowe pomogę wam usprawnić działania SEO, zarządzanie kampaniami PPC, e-mailing, promocję na portalach społecznościowych i w porównywarkach produktów, partnerstwo, PR online, linkbuilding i wszystkie inne działania marketingu internetowego.
-
10 najciekawszych wykładów na konferencji 3XE Digital Conference Dublin
19.10.2016Czechy są już dla nas za małe, dlatego tym razem…