Marketing partnerski
Szukacie nowych dróg i rozwiązań, które pomogą wam poszerzyć bazę klientów? Marketing partnerski jest coraz częściej stosowanym narzędziem do pozyskiwania nowych klientów.
Jak działa marketing partnerski:
Operator serwisu w ramach programu partnerskiego zawiera umowy z innymi operatorami serwisów, które odwiedzają jego potencjalni klienci, i zobowiązuje się zapłacić im prowizję za każdego klienta lub użytkownika pochodzącego z ich strony internetowej i wykonanie na jego stronie pożądanej aktywności. Może to być, na przykład, zamówienie towaru, rejestracja lub wizyta.
Główną zaletą w stosunku do tradycyjnej reklamy jest to, że jako operator programu partnerskiego płacicie za realne działanie, a nie tylko umieszczenie reklamy.
Dlaczego wybrać nas:
- Na podstawie oceny waszego rodzaju działalności przygotujemy strategię marketingu partnerskiego
- Poradzimy wam, jaki system wybrać dla marketingu partnerskiego i jakie formaty reklamowe przygotować dla partnera
- Pomożemy wam w doborze partnerów
- Będziemy stale oceniać program i na podstawie rezultatów zalecimy jego poprawę tak, abyście zyskali więcej partnerów
Oferujemy naszym klientom porady w zakresie przygotowania programu, jak również działania systemu oraz pozyskiwania nowych partnerów.
Nie jesteście pewni, czy marketing partnerski jest odpowiedni dla waszej firmy? Potrzebujecie porady z związku z programem partnerskim? Skontaktujcie się z nami.
-
10 najciekawszych wykładów na konferencji 3XE Digital Conference Dublin
19.10.2016Czechy są już dla nas za małe, dlatego tym razem…